İyi bir lider konuşur ama gerçek bir lider dinler. Fakat dinlemek, sadece sessiz kalmak veya sıranın size gelmesini beklemek midir?
İyi bir lider konuşur ama gerçek bir lider dinler. Fakat dinlemek, sadece sessiz kalmak veya sıranın size gelmesini beklemek midir?
Belirsizliğin hüküm sürdüğü iş dünyasında, liderlik anlayışı geçmiş yıllardan oldukça farklı bir evrim geçirmiştir. Eski moda yöneticilik tarzları, hiyerarşik yapılar, emir-komuta ilişkileri ve ben merkezlilik yerine artık modern liderlik anlayışı tüm
21. yy. İş dünyasında işletmecilik anlayışı ele alındığında, başarının yükseltilmesi, etkin ve verimli çalışmanın elde edilmesi ve bütün bunların sonucunda müşteri memnuniyetinin elde edilebilmesi sadece bilgi ve beceriye dayalı değil, aynı zamanda duygu